Sivut

sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Leiri-ruokailusta ja muuta


Viimeisestä postauksesta on yli kaksi viikkoa, mutta en tosiaankaan ole jättänyt tätä blogia taikka vähähiilihydraattista ruokavaliota. Viimeiset kaksi tai oikeastaan kolme viikkoa ovat olleet todella kiireisiä. Ensiksi oli koeviikko, jonka vietin laturi-ongelmien takia ilman tietokonetta, sitte olin eräillä verkostopäivillä ja tällä viikolla olen aloittanut harjoittelut lapissa äitini kotipaikkakunnalla. Ja vielä pisteenä iin päällä olen ollut tämän viikonlopun nuorten viikonlopussa. Kiirettä on ollut, mutta olen edelleen laittanut ruokaa ja minulla on muutama hyvä resepti vain julkaisemista vailla.

Olen ollut muutamilla leireillä nyt näiden viikkojen aikana ja voin sanoa, että erikoisruokavaliolla oleminen on silloin todella haasteellista! Varsinkin jos ei ole mahdollisuutta tehdä omaa ruokaa tai vaikka olisi keittiö, aikaa ei välttämättä ole. Olen siis yrittänyt junailla gluteenittomalla ja maidottomalla ruokavaliolla. :) Tänä viikonloppuna ilmoitus tuli kuitenkin liian myöhään erinäisten syiden takia ja söin "normi" ruokaa. Oli hassua huomata, että söi sitä kuinka paljon tahansa, nälkä ei meinaa lähteä. Ei tule sellaista täyttä oloa. On vain olo, että voisi syödä vaikka kuinka paljon tahansa. Siitä onkin joku aika kun on noin paljon joutunut syömään.

Nyt on ilmaa suolisto täynnä ja vatsa hieman väänteillä, mutta huomenna jatketaan normaaliin tapaan. :) Ja toivottavasti kohta pääsen postittamaan reseptejäkin. Tänne lappiin on kuitenkin jo tullut lumi ja joulukin alkaa kohta häämöttää. Jes! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti