Sivut

tiistai 19. kesäkuuta 2012

Salla blogimaailmassa

Olen jo monia vuosia surffaillut ruokablogeissa, niin suomalaisilla kuin ulkomaalaisilla. On ollut aina mahtavaa lukea erilaisia postauksia. :) Mutta miten olen voinut olla niinkin sokea, että olen täysin ohittanut kaikki vähähiilihydraattiset ruokablogit? Tekee vain mieli takoa päätä seinään. Olen nimittäin vasta viime päivinä alkanut lukemaan niitä ja moni heistä on blogannut jo vuosia!

Mitä näin muutaman käynti kerran perusteella voin sanoa niin aivan todella hyviä blogeja ovat varsinkin Karppikissa kotona, josta löytyy hyvien reseptien lisäksi myös opiskelija ystävällisiä reseptejä! Ja ainakin itse arvostan tätä seikkaa valtavan paljon. Ehkä itsekin lasken hinnat tulevaisuudessa joihinkin ruokiin.
Hyvä blogi on myös Rasvalla laihaksi josta myös löytyy hyviä reseptejä ja blogia on hauska lukea. :)
Oikein hyvältä vaikuttaa myös Karppiherkkuja, josta innokkaana leipurina olen jo löytänyt monta kokeiltavaa reseptiä ja Karppisiskot ja vähähiilihydraattinen elämä. :)

Tiedän ainakin mitä tehdä seuraavat pari päivää. Olen nimittäin sairaslomalla, koska molemmat nilkkani ovat turvonneet jostain käsittämättömästä syystä, enkä pysty kunnolla kävelemään. Se myös tarkoittaa sitä, ettei tässä talossa pahemmin ruokaa laitella. :/ Mutta eiköhän tämä antibiooteilla ja saikulla tästä parane, että pääsen juhannuksena töihin (jotain outoa? eikö ihmiset yleensä halua olla juhannuksen kotona?). Juhannuksen extra palkka olisi opiskelijalle tervetullutta. ;D



--salla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti