Sivut

sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Whole30 viikko 1 takana



Ensimmäinen aamu alkoi oikein kunnon munakkaalla. Kesäkurpitsaa, tomaattia ja reilusti basilikaa. :) Nälkä pysyi pitkään poissa, en edes 12.00 aikaan ollut nälkäinen.



Kuvia viikon ruuista. Varsinkin lihapullia tuli tehtyä. Lihapullat ja uunivihannekset ovat tosi hyviä, helppoja ja nopeita. Aamupalat ovat vaihdelleet marjoista pekoniin ja munakkaaseen sekä kasviksiin ja edellispäivän tähteisiin.



Kaikki ruuat eivät myöskään aivan onnistuneet. Yritettiin täytettyjä munakoisoja, mutta ne olivat täysi fiasko. :P Kyllä ne alas jotenkin menivät, mutta lopulta osa lensi roskiin.

Kaikenkaikkiaan viikko on kuitenkin sujunut hyvin. Ei ole ollut nälkä eikä ihmeemmin mitään mielihaluja. Alkuviikosta ehkä hieman, mutta tämä loppuviikko on sujunut oikein hyvin. Täytyy kuitenkin sen verran tunnustaa, että keskiviikkona olin viimeistä päivää harjoittelussa ja minun kunniaksi oli ostettu sacher-kakkua. Noh.. enhän minä pystynyt olemaan sen kauhean sosiaalisen paineen alla ottamatta sitä kakkua. :( Ei sinänsä olisi tehnyt mieli, mutta kauhean joukon piirittämänä en viitsinyt jättää ottamatta. Mutta jatketaan eteenpäin.



Ensi viikolla olen suunnitellut tekeväni ainakin näitä ruokia:
Maanantaina: Liha-palsternakkasosetta
Tiistaina: Tomaattista kaalilaatikkoa
Keskiviikko ja torstai: Sitruuna-basilika-kana-salaattia

Ja lisäksi lihapullia ja uunikasviksia ja välipalaksi pähkinöitä ja hedelmiä sekä pakastevadelmia ja kookoskermaa. :) Ensi viikonloppuna olen menossa leireilemään, joten saa nähdä miten se onnistuu. Olen tiedustellut, että onko paikanpäällä jääkaappia, johon voisin ottaa mukaan lihapullia ja vihanneksia. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti